Na fotografiji na ćirinoj nekadašnjoj Železničkoj stanici je motorni ćira zvani „Ludi Sarajlija“ zbog, za to vrijeme, relativno velike brzine kretanja. To je voz JŽ serija 801, serije dizelskomotornog voza Jugoslavenskih železnica. Bilo je izgrađeno sedam trodelnih garnitura koje su puštene u promet na relacijama Sarajevo – Beograd, Sarajevo – Dubrovnik i Sarajevo – Bosanski Brod. „Ludi Sarajlija“ je redovno prolazio kroz Užice.
Nakon Drugog svetskog rata šest ispravnih garnitura kratko je vrijeme nosilo imena “Prvi maj”, “Sutjeska”, “Kozara”, “29. novembar”, “Kosmaj” i “Istra”. Krajem 1960-ih izbačeni su iz prometa, a zamijenio ih je motorni voz serije 802.
Kroz Užice su prolazili motorni vozovi. Po njima su Užičani davali imena svojim najboljim bobovima, postojao je i bob “Ludi Sarajlija”. Kasnije su to proširili i na vozove koji nisu prolazili kroz Užice, kao u slučaju dovarjaškog boba nazvanog “Simplon”, po čuvenom vozu – palati na točkovima, Simplon-Orjent – Ekspresu. Parni vozovi su relaciju Beograd – Sarajevo – Dubrovnik prevaljivali za 24 časa. Motorni vozovi su istu razdaljinu prelazili za 16 časova i 30 min. U saobraćaj su pušteni u leto 1938. godine. Kolski deo je izrađivala Prva jugoslovenska fabrika vagona u Slavonskom Brodu, a mehanički deo je isporučivala fabrika Ganc i Komin iz Budipešte. Ipak najviše je u pamćenju ostao taj voz nazvan “Ludi Sarajlija”, koji je pravljen u fabrici “Đura Đaković“ pod oznakom “Motorni voz 801” i povremeno saobraćao na trasi Beograd-Sarajevo, sve do ukidanja pruge uskog koloseka.