Пре три године је најављено да ће се градити у Крчагову немачки трговински ланац Лидл. Тада је град компанији продао око 70 ари земљишта предвиђеног за изградњу дисконта, а цена је била 601.000 евра. За изградњу дисконта ангажована је ужичка грађевинска фирма. Тако је у Србији истог дана, 11. октобра 2018, отворено 12 новосаграђених индетичних објеката од 1424 квадрата типа модерног дисконта, какав смо до сада могли видети у европским градовима.
Градоначелник Тихомир Петковић који је пресецањем врпце тачно у осам сати озваничио почетак рада ужичког Лидла, рекао је: “Добро је за потрошаче у нашем граду да долази један модеран трговински ланац са одличним односом квалитета и цена. То је изазов за конкуренцију, верујемо да ће и они морати да побољшају квалитет и снизе цене. У сваком случају највећи добитници смо ми ужички потрошачи”
Представник компаније Слободан Лукић је рекао: “Лидл има дугорочне планове за тржиште у Србији. Од 1500 артикала њих 350 је домаће производње. Према Лукићевим речима асортиман је креиран тако да се добије најбољи могући однос цене и квалитета. У овом тренутку радимо са 50 домаћих добављача са тенденцијом даљег раста. Оно што је занимљиво је да имамо и једног ужичког добављача кафе која је на нашим рафовима, продаје се по јединственом Лидл бренду који је развијан око годину дана. Желим да истакнем да смо поносни на нашег добављача што је успео да испуни стандарде квалитета на којима компанија Лидл такође инсистира.”
Лидл садржи пекару, намирнице у рафовима, посебно су издвојени они са квалитетним воћем и поврћем, као и одељци са посуђем, текстилом, кућним апаратима. Најављене ниске цене привукле су многе грађане који су пре отварања лекали у реду чекајући да напуне корпе најављеним јефтинијим артиклима. Поновило се слична ситуација као и када је отварана некада Робна кућа “Београд” или доста касније “Темпо”. На отварању Лидла неки старији суграђани су показали некултуру, уз псовке су се отимали и грабили робу са рафова, иако је свега било у довољним количинама.