Jedna od prvih limuzina u užičkom okrugu nabavljena je 1966. Godine. Bio je to Opel Rekord B novi model. Nabavilo ga je užičko preduzeće “Koža”. Ovu Limuzinu je vozio šofer Zdravko Vučičević zv. “Gulivrn”, koji je poticao iz užičke porodice u kojoj je šoferski posao bio tradicija.
Inače nakon Olympia Rekorda koji su izređali nekoliko modela tokom pedesetih, usledili su samo Rekordi poređani po abecedi. Olympia je kao ime i kao model uvrštena u fabričku nomenklaturu zbog Olimpijade 1936. godine, te početkom šezdesetih nije više imalo preterano svrhe zadržati ga; ostajalo je samo kao neoficijalni naziv ili oznaka na poklopcu gepeka. Nakon Rekorda A, osveženje je stiglo u avgustu 1965. godine putem naslednika B, sa istom platformom i izmenjenim prednjim i zadnjim delom. Jedina suštinska izmena desila se ispod haube gde su se od tada nalazili potpuno novi četvorocilindraši od 1.5, 1.7 i 1.9L, kao i jedan šestocilindrični zapremine 2.6L. Ti novi motori su zapravo pripremani sa ono što je kasnije stiglo kao Rekord C, ali su zbog kašnjenja u razvoju tog modela, ubačeni u ovaj delimično osveženi koji se proizvodio okruglo godinu dana.
Užičani su pratili zbivanja na evropskoj automobilskoj sceni i posle lošijih iskustava sa SSSR “Volgama” teškim za odrđavanje i velikim potrošačima goriva više su se opredeljivali za zapadno nemačke automobile zavisno od mogućnosti preduzeća, uobičajno od Opela do Mercedesa.
A tu je i fotografija službene Volge Zavoda za socijalno osiguranje (sada Fond zdravstvenog osiguranja) na Slanuši. Rukovodilac Adam Mitrović i vozač Janićije Velanac, Slikani na službenom putu.