Раде и Мишо Познановић

Оба бисера Познановића су задужили Ужице својим радом, без њих се много тога не би знало и видело из прошлости града и ужичкога краја.
Ада, ужичко излетиште

Пре измештања тока Ђетиње и изградње магистралног пута, Ада је била ужичко излетиште на обалама Ђетиње.
Крчагово, село покрај Ужица (трећи део)

Када би се захуктао, на пољу у Крчагову, чинило се да “ћира” хвата залет, да савлада некакво непрегледно поље.
Крчагово, село покрај Ужица (други део)

Поље испред касарне је служило за разне намене – као пашњак, хиподром, фудбалски терен, чак и као аеродром, али и као узлетиште за једриличарки клуб.
Крчагово, село покрај Ужица (први део)

Многи Ужичани су говорили да Крчагово није било део Ужица. Ко се родио у крају изнад касарне и болнице, није могао да каже да се родио у Ужицу.
О заборављеној Пољопривредној школи у Севојну

Већина Севојничана не зна да је ово село крај Ужица, данас приградско индустријско насеље, имало цењену Пољопривредну школу од 1931 до 1948. године.
Севојно, од села, преко индустриске зоне, до градске општине

Севојно је први пут поменуто у турском катастарском попису из 1476. године. Помињу се села Горње и Доње Севојно.
Стари и нови Златиборски пут, магистрални М-21

Радове на “новом” Златиборском путу радило је предузеће “Огран”, главни инжињер је био Јосив Шевчик, а Александров мост, којим се улазило на пут, пројектовао је инжењер Секула Кнежевић Ћалдовић Ћалдо.
Јазови

Јазови су два ужичка, помало мистична водена канала, који су доводили воду од средине плаже, преко Лугова, до Зрнове и Драгове воденице.
Броле је створио “Искрице”

Предложио сам Радиши Ковачевићу Цули, тадашњем секретару СИОЗ-а културе, да направимо мали дечији хор, да учествује у разноразним прославама и манифестацијама на Тргу, које су се тада одржавале.