Užički TAXI nekad i sad

2256
Taksi stanica kod Parčića i Gimnazije tridesetih godina 20. veka
Taksi stanica kod Parčića i Gimnazije tridesetih godina 20. veka

Ostalo je zapisano, da je jedan od prvih užičkih šofera i prevoznika bio Savo Radović, koji je na Solunskom frontu bio vozač. Kasnije je vozio “forda” Engleske dobrotvorne misije po užičkom kraju. Kad su otišli Englezi 1921, Savu su ostavili automobil i on je počeo da taksira.

Savo Radović u prvom užičkom automobilu koji su mu ostavili engleski misionari, volan je na desnoj strani i ostali taksisti taksiraju sahranu
Savo Radović u prvom užičkom automobilu koji su mu ostavili engleski misionari, volan je na desnoj strani i ostali taksisti taksiraju sahranu

Uz Radovića u gospodskom Užicu između dva rata bili su najpoznatiji taksisti i prevoznici Radovan Parišić Muto, koji je vozio i na relaciji Užice- Kosjerić, Mišo Jovanović Šlanjo koji je vozio do Bajne Bašte, a tu je i Dragoljub Čučković Čučko, koji je vozio poštu. Već tridesetih godina 20. veka Užice ima 20 taksista-prevoznika koji imaju taksi stanicu kod Parčića, pored Gimnazije.

Reklamna fotografija za Leptir taksi
Reklamna fotografija za Leptir taksi

Taksi služba u Užicu se naglo razvija od 2001. godine, kad je osnovano više firmi: “Elita Taksi”, “522 222”, “Leptir taksi 500 500”, “Taksi 500 600” i dr. Blinki taksi, vlasnika Dušana Milenkovskog osnovan je 1993. Društvo za taksi prevoz “Zdravo bravo taksi”, vlasnika Aleksandra Milosavljevića osnovano 2005. Raspolaže sa 15 vozila i zapošljava 19 radnika.

Reklamna fotografija za 500 600 taksi
Reklamna fotografija za 500 600 taksi

Danas je Užice taksi grad. U gradu postoji oko 700 taksi vozila, tako da u svakom trenutku pozivom na jedan od devet call centara može da se pozove taksi sa bilo kog mesta u gradu i okolini.